
Microsoft ha llançat recentment Business Voice com a complement d’alguns plans de Microsoft 365, on mitjançant la telefonia al núvol ofereix diverses capacitats de sistema telefònic. Així doncs, Microsoft Cloud, Bussines Voice i Microsoft Teams poden complementar els sistemes telefònics existents i/o les plataformes de conferència.
Què és Business Voice?
Business Voice desbloqueja la funcionalitat del sistema telefònic de Microsoft dins de Teams pels subscriptors de Microsoft 365 Empresa Bàsic o Prèmium i SMB Office 365 apropant-nos com a PIME a les característiques i funcionalitats de les grans empreses.
Què permet Business Voice?
Gràcies a la importància de Microsoft Cloud i la integració de Business Voice amb Microsoft Teams es garanteix el treball des de qualsevol lloc i dispositiu.
A més a més, el sistema de conferència permet fins a 250 participants amb àudio i vídeo complet, marcar números de telèfon de més de 190 països i compartir pantalla, incloent-hi una pissarra blanca. Així doncs, l’experiència d’una sola interfície d’usuari, permet crear una experiència coherent pels usuaris que es mouen entre PC, Mac i dispositius mòbils.
Beneficis de la integració amb Teams
Aquesta possibilitat d’integrar-se amb Teams, permet millorar els sistemes telefònics existents, a causa de l’ampliació de les capacitats anteriorment citades. La unificació de les comunicacions suposen una reducció dels costos i poden simplificar l’administració del proveedor.
Integració amb les extensions de centraleta
La Centraleta Virtual de Cloudcom està totalment integrada amb Microsoft Teams, permetent als usuaris realitzar i rebre trucades des de les extensions d’aquesta a l’usuari Teams i viceversa. La integració millora la flexibilitat dels treballadors per a poder endur-se’n l’extensió allà on siguin, i poder respondre les trucades des de qualsevol dispositiu on tinguin Microsoft Teams instal·lat.