Cloudcom amplia les seves oficines


Cloudcom ha traslladat les seves oficines a l’edifici Sant Francesc, 4, 2º6ª de Cerdanyola del Vallès. Aquest canvi ens proporciona un augment d’espai i comoditat per tal d’efectuar el nostre treball de la manera més productiva possible.

Administració – Consultoria Tècnica

Aquesta àrea de l’oficina es desenvolupen les funcions d’administració i consultoria tècnica, on el nostre equip professional desenvolupa projectes de telecomunicacions a la mida de qui els demani. Per exemple, telefonia, Networking VoIP, Transformació Digital, Transició analògic-digital en l’àmbit de la VoIP, seguretat de les infraestructures de comunicació i control de les fases dels projectes.

Recepció – Atenció al Client

L’àrea d’atenció al client, de gran importància per a nosaltres, ja que és el punt de contacte amb el públic. Trucant al 93 586 30 82 o enviant un mail a hola@cloudcom.cat, rebreu atenció personalitzada per incidències, consultes o modificacions del servei.

Suport tècnic – CRM

L’àrea tècnica s’encarrega de prestar suport online (a part d’in situ) a qualsevol incidència als serveis dels nostres clients, el nostre servei d’assistència tècnica es divideix en tres nivells principalment: L0, L1, L2, i tenen un elevat grau d’especialització, amb certificats oficials dels nostres fabricants.

Amb la integració del CRM amb la Centraleta Virtual, podem prestar una atenció personalitzada als nostres clients, gràcies a les funcionalitats Clic2Call i PreviewPOP.

Sala de reunions i Menjador

D’una banda, disposem d’una àmplia sala per reunir-nos amb els clients o membres de l’empresa, a més a més disposem d’un monitor per realitzar videoconferències.

D’altra banda, el menjador és l’espai comú dels treballadors, idoni perquè aquests puguin descansar, menjar o parlar fora de l’ambient de treball de la resta de l’oficina.

Comparteix a les xarxes