
Sobre Grup Sisquella
L’empresa Grup Sisquella, és una entitat amb 80 anys d’història, que dóna serveis a empreses i particulars en àmbits de gestió d’administració de finques, d’assessorament fiscal i laboral, i corredoria d’assegurances.
L’entitat es caracteritza per tenir un tracte proper amb les persones i les empreses. Al llarg de la seva història, Grup Sisquella, ha donat suport a conciutadans a complir els seus tràmits i gestions amb l’administració, on des d’un inici, la forja d’aquestes relacions, ha sigut gràcies a la confiança que transmet l’organització.
Necessitats de l’empresa
Tres generacions després, Sisquella segueix endavant amb aquests fonaments essencials. La seva inquietud per continuar evolucionant i implantar noves tecnologies al seu dia a dia, ha propiciat uns processos més eficients per seguir mereixent la confiança dels seus clients.
La contínua evolució dels hàbits, deures i dinàmiques ha suposat que, l’entitat hagi implantat una nova forma de treballar més col·laborativa i centralitzada, per tal d’afavorir el treball en equip. Això no podia ser menys en l’àmbit de la telefonia, i amb aquest objectiu, Cloudcom va treballar en direcció a la integració total entre les eines col·laboratives i el seu servei de Centraleta Virtual.
Integració Total amb Microsoft Teams
Cal destacar que, Grup Sisquella ja disposava de la solució de Centraleta Virtual de Cloudcom, i gràcies a això, durant el període de la Covid-19, va ser possible facilitar el teletreball i esdevenir una gran solució per a Grup Sisquella.
Amb l’objectiu d’unificar les eines col·laboratives, Cloudcom va realitzar una integració total de la Centraleta Virtual amb Microsoft Teams d’una gran part dels seus usuaris, per tal d’augmentar la productivitat i la col·laboració. Aquesta integració va facilitar el teletreball encara més, ja que es va crear un entorn únic amb totes les eines de treball necessàries per als usuaris, garantint en tot moment, l’atenció telefònica des de qualsevol lloc i des de qualsevol dispositiu.

Rubén Padrones, director de l’àrea de societats de Grup Sisquella, ha valorat molt positivament la integració que s’ha dut a terme, ja que aquest fet, ha millorat considerablement la productivitat dels usuaris, gràcies a que, ara, disposen d’una única eina que els hi proporciona fitxers compartits i unificats, videoconferència, i trucades a qualsevol destí, incloses les extensions de la centraleta, tot, des d’una única interfície.
Sense inversions inicials
Cloudcom és el primer operador a Catalunya en oferir el servei d’integració amb Microsoft Teams en modalitat de servei, això, ha fet possible realitzar la integració amb Microsoft Teams sense necessitat de què Grup Sisquella hagi hagut de fer inversions en nou hardware o actualitzacions de sistemes obsolets.