
Des de Cloudcom és essencial oferir tots els nostres recursos als nostres clients per tal d’atendre les seves necessitats de la millor manera. És per aquest motiu que les comunicacions entre empresa i clients són molt importants, la qual cosa implica que la integració del CRM amb la nostra Centraleta Virtual sigui vital per garantir un servei de qualitat i augmentar la productivitat de treball.
Customer Relationship Management
Què és un CRM?
El CRM (en anglès Customer Relationship Management) és la solució tecnològica que permet gestionar en temps real interaccions amb els nostres clients, amb l’objectiu final de millorar l’atenció al client i la relació amb aquests.
Què permet el CRM?
Aquest software comparteix i maximitza el coneixement sobre el client. La recopilació d’un historial detallat d’informació de les gestions comercials mantingudes, fan entendre les necessitats dels clients i podem anticipar-nos a aquestes.
Integració CRM amb la Centraleta Virtual
En aquest cas, la integració, ens proporciona un augment de la productivitat i una millora de l’atenció al client, gràcies a la combinació de les bases de dades dels nostres clients i les funcions de la nostra Centraleta Virtual, que les podreu veure fent clic aquí.
Clic2Call i Preview POP
La Centraleta Virtual de Cloudcom s’integra perfectament amb solucions de CRM afegint funcionalitats de Clic2Call i Preview POP. A continuació detallem el seu funcionament
Clic2Call
Aquesta funcionalitat permet realitzar trucades sortints des del CRM, simplement fent »clic» al número de telèfon de la fitxa del client. Aquesta opció optimitza el contacte amb el client, ja que evita haver de marcar manualment el número de telèfon.
Preview POP
Aquesta funcionalitat consisteix a què el CRM obre la fitxa del client, amb totes les seves dades, quan s’efectua una trucada entrant. Això proporciona una informació de forma instantània, el que fa augmentar la productivitat de treball.
Cloudcom
Per tal de proporcionar un servei de qualitat, aquesta integració ens aporta un gran augment de productivitat.
Posem el cas que hi ha hagut una incidència amb la vostra connexió a internet. Des del CRM podem visualitzar quin és l’estat de la vostra fibra òptica en temps real, juntament, amb tot l’historial de dades del client.
Gràcies a la integració amb la Centraleta Virtual podem realitzar trucades entrants i sortints, proporcionant una atenció personalitzada amb tota la informació necessària per solucionar les necessitats dels clients.